marți, 21 februarie 2017

Început de drum




Început de drum





Au trecut atâția ani de când l-am cunoscut pe nenea Popa, așa îi spuneam eu la vremea aceea. Auzisem de dânsul din adolescență de la vărul meu Ovidiu Harbădă, care locuia pe aceeași stradă cu dânsul și care în același timp era și prieten bun și coleg de școală cu băiatul mai mic al lui  Valeriu Popa.

Dar a mai trecut ceva timp,  până la întâlnirea cu dânsul. Nu trecusem de vârsta de 20 de ani, eram la facultate,  când au început să se manifeste primele simptome ale unei serioase probleme de sănătate.  D-l Popa Valeriu și ceea ce făcea dânsul întru ajutorarea semenilor era din ce in ce mai cunoscut prin intermediul revistei ,, Flacăra  la care era redactor Adrian Păunescu, și tot mai multe persoane îl căutau ca pe o ultimă speranță.   Scara blocului în care locuia căt și aleea din fața acestuia , era plină de  oameni care așteptau să fie consultați de dânsul.
  
Când am ajuns la nenea Popa, însoțită de mama mea, era după o perioadă în care medicii nu identificaseră exact sursa problemelor mele de sănătate. Leșinam destul de des, analizele de sânge erau foarte proaste, anemie accentuată și o infecție nelocalizată în  corp. Pentru anemie li se recomandase părinților mei să mă hrănească cu cât mai multă carne și ca efect starea mea de sănătate era din ce in ce mai proastă .Cam așa se prezenta starea mea de sănătate la vremea  când l-am întâlnit prima oară pe nenea Popa, OMUL care mi-a schimbat viața și care în același timp a devenit și  Tatăl meu Spiritual.
  
Nu a trebuit să spun nimic, m-a apucat de încheietura mâinii drepte și foarte rapid ne-a spus, mie și mamei : ,,constipație cronică, de care suferă 90% din populație - sânge intoxicat.”
  
Apoi, în scurt timp, starea mea de sănătate s-a îmbunătățit rapid în urma regimului alimentar primit. Era o hârtiuță pe care erau enumerate alimente permise si alimente interzise, carnea fiind trecută la alimente interzise. Acest regim alimentar l-am urmat 45 zile după care am revenit și mi s-a dat o altă hârtiuță cu alimente recomandate și interzise.  De atunci nu am mai folosit în alimentația mea carne, și pot spune după atâția ani că a fost una dintre deciziile cele mai bune din viața mea.
 
În curând a urmat "Revoluția" și etapa extraordinară a vieții mele în care eram alături de nenea  Popa  cât puteam de des, în fiecare week-end posibil, cât și în cursul săptămânii,  la prelegerile ținute de dânsul în Parcul 23 August, la teatrul de vară. Îl urmam în parc și ne strângeam în jurul dânsului exact ca puii sub aripa unei cloști, pentru a-i asculta învățăturile.
 
Atunci am auzit prima oară de aură, de bioenergie și câmpuri energetice, de reîncarnare și de multe alte aspecte care pentru mine și pentru majoritatea oamenilor erau atât de noi la vremea aceea, când informația lipsea aproape cu desăvârșire. Pe piața românească nu se găseau cărți  cu astfel de subiecte și a fost destul de dificil să aprofundez aceste subiecte, până când, la câteva luni dupa anul 1989 a apărut în parc, la întâlnirile cu nenea Popa, un om în vârstă, cu un sac de cărți în spate.
  
Doamne, ce comoară !
  
Erau cărți valoroase trase la Xerox, cărți de autori români și de autori străini traduse în limba română pe care le puteam cumpăra de la "Nea Gică Extraterestrul",  așa recomandându-se dânsul când am făcut cunoștință.

Ne spunea că oamenii sunt exact ca șenilele unui tanc : acum suntem sus..., acum suntem jos..., în roata aceasta a re-încarnărilor. După aceea am aflat  că acest om practica yoga de ani de zile, avea cam în jur de  80 de ani, dar ce m-a uimit atunci la dânsul, era vitalitatea și spiritul său viu, de parcă ar fi avut 20 de ani.
 
Și astfel am putut avea acces la o valoroasă carte recomandată pentru studiu, de Nenea Popa, și anume cartea cartea ,,Din Tainele Vieții și ale Universului’’, de Profesor Scarlat Demetrescu, carte pe care o mai am și în ziua de astăzi trasă la Xerox în 3 volume.
  

La nea Gică, găseai carți despre alimentație, cărți spirituale despre reîncarnare și viața de dincolo, despre radiestezie și multe altele.
 
Una dintre cărțile găsite  a fost o carte cu Rețete fără Foc, fel de fel de ciorbițe și salate simple, scrisă de un medic român și apărută la Arad, prin anii 1930 !
  
Deci nimic nu este nou sub Soare !
 
Așa  a început transformarea și interesul meu deosebit  pentru o alimentație sănătoasă, pentru  rețete cât mai simple și mai accesibile,  care să poată ajuta oamenii să-și mențină o stare bună de sănătate.
 
Și până la urmă ce este boala, dacă nu un indicator al faptului că am încălcat legile Universului, un marker al faptului că undeva greșim în modul nostru de a ne hrăni și  mai ales gândi.
 
Oamenii sunt o specie aparte pe scara evoluției. Din păcate, majoritatea ne schimbăm viața în urma unei suferințe.  Când totul este bine și frumos, pe câți oameni i-ați văzut să schimbe ceva ?
 
Și ajungem la ceea ce  nenea Popa ne reamintea la întâlnirile din parc, că ne aflăm încă în stadiul în  care evoluăm prin suferință.  Suferința este cel mai bun învățător. Orice problemă de sănătate, indiferent cum s-ar numi ea, este ideal să o privim ca pe o oportunitate de schimbare și să fim recunoscători pentru aceasta.
  
Deci primul pas spre  auto-vindecare este să fim conștienți că noi  suntem responsabili pentru situația în care ne aflăm. Noi am generat acea situație și tot noi putem ieși din acea situație.

,,Vindecarea se face fizic, mental si spiritual, toate trebuie corelate.”
 (Valeriu Popa)
   


 
Cum facem aceasta ?
  
1. Fizic, începem prin purificarea sângelui, deci detoxifiere, schimbarea alimentației și implicit a stilului de viață.

,, Eu cunosc o singură boală : sânge stricat în diferite grade : I, II, III, IV.”
(Valeriu Popa)


2. În paralel cu aceasta,  căutăm     ne îmbogățim cunoștințele,  să înțelegem căt mai bine,  cum funcționează legile naturii, legile lăsate de Dumnezeu pe Pământ.
  
,, Cu cât citești și știi mai mult, cu atât ești mai flexibil și accepți mai multe, Cu cât știi mai puțin, cu atât mai categoric respingi tot ceea ce nu înțelegi.”
  
Când citim ceva care nu înțelegem sau auzim o informație pe care nu o înțelegem atunci pe moment, întotdeauna să folosim cuvântul ,,ÎNCĂ”.

,,Nu înțeleg încă, nu pot încă.”
(Valeriu Popa)

Ni se explica că folosirea acestui cuvânt este foarte importantă pentru că ne dă posibilitatea să nu ne blocăm. Nu înțelegem acum, dar vom înțelege în viitor, nu pot acum dar voi putea în viitor.

3. Urmează partea cea mai importantă a vindecării,  vindecarea spirituală fără de care adevărata vindecare nu este posibilă.
  
Și ce ar însemna pe scurt, aceasta?  Rugăciune,  iertare și iubirea față de creație și Creator.

,,Să nu uităm .că. la baza tuturor acestor  auto-tratamente este bine să fie rugăciunea. Mai corect este să ne rugăm să ne ajute Dumnezeu să nu mai greșim, căci prima oară și cel mai repede greșim cu gândul, apoi cu vorba și cu fapta. ” (Valeriu Popa)

Apoi să ne iertăm pe noi și sa-i iertăm  pe toți cei pe care considerăm că ne-au greșit și față de care avem resentimente,  este o altă condiție esențială pentru vindecare.

Referitor la iertare,  nenea Popa ne sfătuia : ,,Te duci la biserică,aprinzi o lumânare pentru persoana pe care o ierți și  când ai iertat ai și uitat. Aceasta este adevărata iertare. Dacă spui că ai iertat, dar nu ai uitat înseamnă că nu ai iertat.
Trăirea în ne-iertare te omoară!’’


Și, la fel de important, este să ne reamintim permanent și să ne ghideze de-a lungul vieții noastre , ca un fir roșu călăuzitor, faptul  că : ,, Omul nu pleacă din această viață decât cu două lucruri : cunoștințe științifice acumulate și fapte de  iubire morală către semeni. Aceasta este averea voastră !” 
( Valeriu Popa)


Oare, noi ce facem cu viața noastră ???...


Mulțumesc !
 
Andreia,
21.02.2017, Bran.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu