sâmbătă, 18 februarie 2017

Despre mine (Andreia)




Despre mine (Andreia)





Sunt o ființă care crede în puterea vindecătoare a naturii, o ființă care s-a vindecat de o problemă gravă de sănătate la sfaturile domnului ing. Valeriu Popa, marele terapeut și deschizător de drumuri al naturismului și bioenergiei din ţara noastră.

Cred cu tărie că o alimentație sănătoasă, naturală, alături de o gândire sănătoasă, în concordanță cu legile divine, cu legile primare după care funcționează universul și anume legea iubirii și a binelui, sunt cheia pentru o viață trăită în armonie și în deplină sănătate pe toate planurile: fizic, mental și emoțional.

Sunt veșnic recunoscătoare marelui Om Valeriu Popa pentru sfaturile primite de la dânsul într-un moment de răscruce și de început a vieții mele ca adult, sfaturi care au declanșat schimbarea mea pe toate planurile cât și căutările mele din anii ce au urmat. Ani de experimentare a unei alimentații naturale alături de Asociația Elta-Universitate, ani de practicare a diverse căi spirituale, ani de studiu a psihologiei și nutriției, toate acestea ajutându-mă să înțeleg un crâmpei din funcționarea acestui univers numit Om.


Au trecut atâția ani de când d-l ing Valeriu Popa a plecat dintre noi, dar învățăturile sale sunt mai vii ca niciodată :

„Țineți minte! Tot ceea ce facem , de la gând, gest, privire, vorbă, faptă, totul se înregistrează, se computerizează undeva în finitul care ne înconjoară și când plecăm din viața ne întâlnim cu noi înșine fiind direct răspunzători pentru tot ceea ce am făcut.”
  
„Din viață pleci cu două lucruri: cunoștințe științifice acumulate și fapte de iubire morală către semeni. Aceasta este averea voastră.”
  
„Sănătatea , este cea mai perfectă meserie a acestei planete.”
  
(Ing. Valeriu Popa, 1917-1997)



  
Deci să ne reamintim încă o dată că noi înșine suntem responsabili pentru toate problemele pe care le avem, indiferent de natura lor, și că tot noi, deținem cheia rezolvării lor.

„Interesul pentru sănătate este enorm.
Cunoștinţele despre sănătate sunt mediocre.
Comportamentul faţă de sănătate este mizerabil.”
( Christian Morgenstern, poet și filosof german, 1871-1914  )


Dar cine a fost d-l ing Valeriu Popa, Omul la sfaturile căruia mi-am redobândit starea de sănătate dar și Omul a căror învăţături stau la baza cunoștinţelor mele de nutriţie, și nu numai ?


Spirit deschis la cunoașterea și aprofundarea tainelor Universului, d-l inginer Valeriu Popa a fost unul dintre marile suflete evoluate trimise de D-zeu pe Pământ pentru a ajuta omenirea să crească in această epocă de intense transformări planetare, fapt de care era extrem de conștient spunându-ne încă de atunci de la începutul anilor `90 când informația era practic inexistentă, că suntem la sfârșitul unui ciclu de evoluție de 26.000 de ani suprapus peste sfârșitul unui ciclu și mai mare de 108.000 ani.

Acest lucru a însemnat pentru mine și nu numai, marele Om, care dincolo de tratamentele naturiste și regimurile alimentare prin care a ajutat mii de oameni să se vindece de boli considerate incurabile de medicina alopată (medicina altei boli), a schimbat și modul în care aceștia trăiau și înțelegeau viața. Fără prejudecăți și dogme ne sfătuia să învățăm de peste tot, din orice curent și practică spirituală, să preluăm ceea ce simțim că ne ajută. Au trecut anii, au apărut un noian de cărți, informații și promotori în domeniul medicinii naturiste și spiritualității, am cunoscut mulți oameni dedicați acestor lucruri, dar nu am cunoscut încă un Om care sa aibă cunoștințele și calitățile dânsului și care să se dedice cu atât devotament oamenilor fără a pretinde și a accepta vreo recompensă materială.

A plecat dintre noi în luna mai a anului 1997, pe neașteptate, cu toate că ulterior mi-am reamintit că anunțase într-un cerc restrâns, cam cu doi ani înainte, că în curând i se va termina misiunea pe Pământ.

Consider datoria noastră, a celor care l-am cunoscut și am beneficiat de învăţăturile sale să ducem mai departe ceea ce am experimentat și am trăit lângă dânsul, cât și ce am dezvoltat ulterior pe baza acestor învăţături.


Și cum niciodată nu este prea târziu, să-i dăm drumul la treabă !

Mulțumesc !

 
Andreia,
17 februarie 2017, Bran.

 
PS : Pentru mai multe detalii despre d-l ing. Valeriu Popa, se poate accesa blogul : „Salvați-vă semenii !”.


Un comentariu: